Magento 2 Support

Support en optimalisatie

Onder support issues verstaan wij Magento en of Marketing gerelateerde vragen en bugs. Bij support issues willen we je zo snel mogelijk helpen. Wij realiseren dit door reactieve support te bieden. We streven ernaar om binnen enkele uren je vraag te beantwoorden. Een support vraag kan ingediend worden via ons ticketsysteem Zendesk. Wanneer het probleem gedetecteerd is gaan we opzoek naar de oplossing, testen we de oplossing en rollen we het uit naar de liveomgeving.

Vendic Werkwijze

Support

Om problemen zo makkelijk mogen in te dienen maken wij gebruik van het ticketsysteem Zendesk. Via Zendesk worden support vragen via de mail en telefoon omgezet naar support tickets. Zo kunnen wij werken met een snelle reactietijd en zijn de tickets voor het hele team zichtbaar. Iedere dag bespreken wij de inkomende tickets met het team en zien we de nieuwe binnenkomende support tickets op ons dashboard verschijnen.

Optimalisatie

De optimalisatie van de webshop is zeer belangrjk voor een groeiende omzet, branding en positionering van de shop. Samen met de klant en ons gespecialiseerde team verzamelen wij op een proactie en reactieve wijze nieuwe optimalisatie kansen. De accountmanager bepaalt welke taken er in ons projectmanagement systeem Jira aan bod komen. De optimalisatie taken worden maandelijks in een Jira sprint opgepakt en uitgerold naar de liveomgeving.

Vendic All-In Pakket

De optimalisatie van de webshop is zeer belangrjk voor een groeiende omzet, branding en positionering van de shop. Samen met de klant en ons gespecialiseerde team verzamelen wij op een proactie en reactieve wijze nieuwe optimalisatie kansen. De accountmanager bepaalt welke taken er in ons projectmanagement systeem Jira aan bod komen. De optmilisatie taken worden maandelijks in een Jira sprint opgepakt en uitgerold naar de liveomgeving.

Je kunt ons ook bellen, we staan je graag te woord.