Magento 2 Support

Support en optimalisatie

Onder support issues verstaan wij Magento en of Marketing gerelateerde vragen en bugs. Bij support issues willen we je zo snel mogelijk helpen. Wij realiseren dit door reactieve support te bieden. We streven ernaar om binnen enkele uren je vraag te beantwoorden. Een support vraag kan ingediend worden via ons ticketsysteem Zendesk. Wanneer het probleem gedetecteerd is gaan we opzoek naar de oplossing, testen we de oplossing en rollen we het uit naar de liveomgeving.

E-commerce staat nooit stil, er zijn regelmatig nieuwe updates en features beschikbaar die een toegevoegde waarde hebben voor de webshop of marketing. Daarnaast veranderd de vraag van de consument steeds sneller. Om hierop in te spelen en vooruitgang te boeken, onderzoeken wij proactief de optmalisatie kansen voor de webshop en de marketing. Zelf kun je als klant natuurlijk ook vraagstukken indienen. De taken die hieruit voortkomen, worden thematisch gebundeld en verwerkt in onze Jira sprints.Lees meer

Vendic werkwijze

Support

Om problemen zo makkelijk mogen in te dienen maken wij gebruik van het ticketsysteem Zendesk. Via Zendesk worden support vragen via de mail en telefoon omgezet naar support tickets. Zo kunnen wij werken met een snelle reactietijd en zijn de tickets voor het hele team zichtbaar. Iedere dag bespreken wij de inkomende tickets met het team en zien we de nieuwe binnenkomende support tickets op ons dashboard verschijnen.

Optimalisatie

De optimalisatie van de webshop is zeer belangrjk voor een groeiende omzet, branding en positionering van de shop. Samen met de klant en ons gespecialiseerde team verzamelen wij op een proactie en reactieve wijze nieuwe optimalisatie kansen. De accountmanager bepaalt welke taken er in ons projectmanagement systeem Jira aan bod komen. De optmilisatie taken worden maandelijks in een Jira sprint opgepakt en uitgerold naar de liveomgeving.

Vendic All-In-One pakket

Met het All-In-One pakket ben je verzekerd van de juiste aanpak op het gebied van ontwikkeling, optimalisatie en support voor jouw shop. De geleverde support en onderhoud maken deel uit van ons maandelijkse groeipakket. Binnen het pakket worden de marketing en support uren iedere maand flexibel ingezet door de accountmanager. De kansen en knelpunten worden iedere maand geanalyseerd en vertaald in een Sprint. Hierdoor weet je zeker dat alle uren zo effiecient mogelijk besteed worden. Meer weten over onze pakketten? Neem dan contact met ons op.

Ons werk

Nieuwsbrief

Wil jij nieuws over Google, Magento, E-commerce en nog veel meer relevante onderwerpen ontvangen? Schrijf je dan in. Onze experts verzorgen de nieuwsbrief zodat je niets mist.

Blog

In ons blog lees je het meest interessante nieuws over Magento, Marketing, E-commerce etc. Onze specialisten delen hun ervaringen, tips & tricks en gaan in op veranderingen in de branche. Ook geven we je een kijkje achter de schermen. Zo kom je steeds meer te weten over ons team.
Blogs